Ali Emer

Ali Emer
@Amerx
Gözden uzak olan gönülden de uzak olur derler ya.Böyle bir şey yok Gönüle giren gözden uzak ta olsa ne olur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özlemek erken saatlere alınsın sonra uykusuz kalıyor insan
Gecenin sahibine emanet olun arkadaşlar
Hiçbir karşılaşma tesadüf değildir.Ya dost olurlar ya ders
İnsan sevince yaşamaya başlar