Kübik

Ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Reklam
" İlk kez kâğıt oynadığın zaman kesinlikle kazanırsın. Acemi talihi." " Peki neden böyle oluyor? " " Çünkü hayat senin Kişisel Menkıbe' ni yaşamanı istiyor. "
Çünkü, efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Bilmek her şeyin sonu olur. Çekici olan bilememektir. Sis her şeye harika bir güzellik katar.
Senin ruhunu görmek. Ama bunu ancak Tanrı yapabilir.
Reklam