*Sen Benim Balkonum Ol*
Herkes herkesin evi olur sen benim balkonum ol.
Seni kendime katmasam da bana ait olduğunu bileyim.
Bir sabah güneşe döndüğümde yüzümü, o güneşin senin sayende evimden içeri girdiğini de bileyim.
Bir de gecesi var bunun tabi...
Ayın on dördünü seninle izleyeyim.
Bana nefes ol, seni nefessiz kalmışçasına tüketeyim.
Bizim buralarda balkonu mutfağa katarlar ya da çamaşırlar kurusun diye balkona asarlar.
Çok romantik şeyler olmaz anlayacağın.
Gerçi sen de bilirsin biraz bunları ama hatırlatmak istedim işte...
Bunları duyunca balkonum olmak istemezsin tabii haklısın da...
Ama sen benim balkonum ol.
Söz yıldızları senden başkasıyla izlemem.
Her yanına çiçekler koyarım Ve günün ilk ışığıyla yine seni severim.
Bir ev başka ne ister ki?
Çiçeklerime iyi bak...