Neden böyle olur bu insanlar? Kendi kendine kızıyordu:"Sen ona iyilik edersin,o sana kötülük. Utanmak arlanmak da bilmiyorlar. Sanki kural bu imiş. Hep kendilerini haklı görürler. Herkes onlara kul-köle olsun...
"Göz Çağı"ndayız. "Like Çağı"nda. Gözümüzü o kadar çok kullanıyoruz ki. Her şeyin en'ini beğeniyor göz. Göz sevemez, sezemez, seçemez oysa.
Lamarck'ın "Kullanılan organlar gelişir, kullanılmayanlar körelir" tezi gibi... Göz dışında her yetimiz köreliyor ve ölüyor Ruhumuz