Ve kederi de yaşamalısın,
namusluca,
bütün benliğinle..
Çünkü acılar da,
sevinçler gibi olgunlaştırır insanı..
Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına..
Dolaşmalı damarlarında
hayatın sonsuz taze kanı..
Ataol Behramoğlu~
Kayboluyoruz belki bazı gözlerde; bir alay gürültü şeklinde salkım saçak ortaya çıkıyor, anlaşılmaz işaretler gibi birtakım kafaları karıştırıyor, sonra ayak seslerimizi şarkıların içine döke saça yavaş yavaş gözden, gönülden ve hayattan uzaklaşıyoruz...
•binhüzünlühaz