"Ona yalvarmak istiyordum. Ona bağırmak ve yanımda kalması için yakarmak istiyordum. Beni bırakmaması için, bana geri dönmesi için yalvarmak istiyor fakat yapamıyordum. Onun için savaşmamamın asıl sebebinin onun iyileşmesini istemem olduğu nu anlıyor muydu? "
"Seni çok seviyorum. Ve biliyorum, sen de beni seviyorsun ama nedenini sor gulamadan duramıyorum. Bunu çok denedim ve Öyle kaybolmuş hâldeyim ki kendimi burada bulabileceğimi sanmıyorum. Ve buna ihtiyacım var, Gabriel. Kendimi bulmaya ihtiyacım var. Sen olmadan da kim olduğumu bulmam gerek Neye tutunup neyi bırakmam gerektiğini bulmalıyım."