Güldüğün zaman herkesi kıskandıracak kadar güzel güleceksin.
Ama ağlarken her zaman yalnız ağlayacaksın. Hüzünlerini gizleyeceksin.
Kimseyi sevindirmeyeceksin.
Ve göz yaşlarını yine kendin sileceksin.
Kimseye minnet etmeyeceksin.
Çünkü; minnet ettiğin herkes kendini bir gün nimetten sayıyor.
Elini bırakmayanı yüreğinin dibine kadar seveceksin. Ama en zor anda seni bırakanları ise;
Yalnızlıktan gebersen dahi asla affetmeyeceksin.....