Angelic

Angelic
@AngelicX
Bir yanımız bahar bahçe.
Hayat ne kadar güzel olurdu; İnsan hem "aşık", hem de "sadık" olmayı becerebilseydi. Can Dündar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
gittikçe daha da hissizleşiyorum sanırım; birini kaybetmek üzmüyor, kazanmak mutlu etmiyor . hiçbir duygu kırıntısında kendimi bulamıyorum ...
Yaşar gibi yapmaktan, özlemez gibi yapmaktan, iyiymiş gibi yapmaktan, nefes alıp onu içimde tutmaktan, o nefeste boğulmaktan sıkıldım...
“İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama da imkan yoktu; çünkü en inandığım, en güvendiğim insanda aldanmıştım. Başkalarına emniyet edebilir miydim?”
ne diyeyim, dilerim ihtiyacı olan birine gidiyordur bizden çaldıkları umut.