Eski bilgisayarım ruhunu teslim etmek üzere, söylemek istediklerimi yazmayı reddediyor. Hafızasını kaybediyor. Ben de öyle..Gerçek anı ile uydurulmuş anı arasındaki sınır bulanıklaşıyor..
İngilizler yalnızlıktan söz ederken iki farklı sözcük kullanır. Lonelines; kişinin kendi seçimi olmayan yalnızlık, Solitude; kişinin kendi seçimi olan yalnızlık. Fransızca da her iki durumu da işaret etmek için tek bir sözcük kullanılıyor, iki tane olmasına da gerek yok zaten, insanların yüzünden hangisi olduğu okunuyor.