kitap bence her kadının okuyup sonunu da kendi tamamlaması gereken bir kitap, çünkü kitap fiilen bitmiş ama bir boşluk var sonunda bunu okuyucu doldurmalı, bir kadının denizi görmesiyle su ile tanışmasıyla uyanışı başlıyor. Aslında bir nevi hesaplaşma yaşıyor geçmiş hayatı ile ilgili, yaşadığı bu tecrübe onun kadın olarak kendini tamamlamasını sağlıyor su ile başlıyor su ile bitiyor kitapta bazı detaylar ve duyguları sanki kendiniz yaşamışçasına hissedeceksiniz . Her kadının kendini bulma yolculuğunda okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.