kitap her ne kadar psikoloji ağırlıklı olsa da kurgu gerçekten çok güzeldi, içinde hiç kaybolmadım, karakterler ve olaylar gerçeğe dayalı gibiydi ancak eser bundan daha fazlası iki ana karakterde yaşadıklarını birbirileri yardımıyla çözerek aslında gizlenilen, halının altına süpürülmüş olayların insanı ne kadar yaralayabileceğini gösteriyorlar. Bilinçaltına deyinim yapıyorlar, rüyalarla ilgileniyorlar. Bana gelecek olursak sık sık kütüphanemden bakışıyoruz ben de açtığı derin yer ve bir pencere var bu kitabı okumam bir tesadüf değil hatta hiçbirimizin değil. Kitap bir nevi insanların neler yaşadıklarını bilmeden, ne için savaş verdiklerini bilmeden, içinde büyüttüğü acılarını bilmeden bir düşünce sahibi olmayın diyor. Bu kitap sizi şaşırtacak, mutlu edecek ve üzecek ama en çok anlayacaksınız ya da kafanız daha çok karışacak. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Pişman olmayacaksınız...