Seval Aydın

Seval Aydın
@Ankavekulleri
Bu dil(Türkçe) ağzımda annemin sütüdür.
Dünya güzel olan her şeyi yok ediyordu. Ama öldürerek değil, bunca çirkinliğin içinde yaşamaya mahkum ederek.
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zor geliyor bazen ama yaşamak değil, yaşamın ta kendisi. Ve tuhaftır ki acı veriyor bana ama iyi olmak değil, iyiliğin ta kendisi.
Duygu ve Düşünce
Yansımalar
...Ve sona yaklaştığımda, Çevirdim başımı geriye, Gözlerimle karşılaştım, Ben miydim bu? Hiç miydim? Biri miydim? Yoksa hiçbiri mi? Yansımalar hiçlikti. Dost kim düşman kim meçhuldu. Sadece ben vardım; Ben olmak istemeyen. -S.A
Şiir
Kibritin Son Işığı.
İçinde yabancılarınla, zihnindeki geçmemişlerle savaşacaksın. An gelecek, geleceğin anısı öldürecek seni. Bir kaldıracaksın başını, aynanın sönük gözleri karşında… Yakarışlar var içinde, günahlar, isyanlar, gidemeyişler var. Gün gelecek, kalbin öldürecek seni. Bir söndüreceksin kibriti, gerçeğin ışığı karşında. Bir ben var içinde benden öte, benden bîgâne, benden uzak. Bu diyeceksin: Bu, bensiz bir encâm. -S.A
Şiir
Erdemlerin yüzündeki tebessümü kopardık, kendi yarattığımız tanrıların yüzüne kondurduk.
Duygu ve Düşünce