Bence insan bilinci, evrimin en acı hatasıdır. Kendimizin farkına vardık; doğa, kendisinin bir parçası olmayan ayrı bir suretini yarattı. Doğa kanununa göre var olmaması gereken varlıklarız... Bir kişiliğimizin, gizli dürtülerimizin, tecrübe ve hislerimizin olduğu yanılsamasına inanıyoruz. Hepimiz, başka birisi olduğumuzu düşünmeye şartlanmışız. Oysa hiç kimse birbirinden farklı değil. Bence türümüzün yapması gereken onurlu davranış, programlarımızı reddedip üremeyi durdurmak ve hep birlikte soyumuzu tüketerek kardeşçe bu haksızlığa bir gecede son vermektir.
True detective