R’

R’
@Anonimmms
Ömrüm yettiğince O’nu seveceğim. Okumak gibi güzel kaygılarım var. İflah olmaz bir matematikçiyim.
Saygı, hırstan, amaçsızlıktan, tanrılardan ve insanlardan gelen her türlü memnuniyetsizlikten uzak ve temiz tutar insanı.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Gerçekten de ölüm ve yaşam, şöhret ve tanınmamışlık, acı ve zevk, zenginlik ve fakirlik, bunların hepsi hiçbir ayrım gözetmeksizin hem iyi hem de kötü insanların başına gelir. Çünkü bunlar ne onurlu ne de utanç vericidirler.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanı daha kötü yapmayan bir şey nasıl olur da insanın yaşamını daha kötü yapar?
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Bundan böyle yaşamı her am sona erecek biri gibi düşünmeli, konuşmalı ve her işini öyle yapmalısın.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
…sen gideceksin ve bu yaşamın tekrarı mümkün olmayacak.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam