R’

R’
@Anonimmms
Ömrüm yettiğince O’nu seveceğim. Okumak gibi güzel kaygılarım var. İflah olmaz bir matematikçiyim.
Fakat ben, iyinin doğasının güzel, kötünün doğasının çirkin olduğunu gördüm.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
… hiçbir şeye şaşırmamayı ve hiçbir şeyden etkilenmemeyi öğrendim.
Sayfa 6·Kitabı okudu
Alıntı
…çocuklara karşı dürüst bir şekilde sevecen olmayı öğrendim.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Alıntı
İyinin bilimi ahlaktır. Doğanın bilimi fiziktir. Bilginin ölçütü ise mantıktır.
Alıntı
Reklam