Kitap içinde iki farklı hikaye iki farklı aşk vardı. O kadar beğendim ki tasavvuf ve dünyevi aşkın buluşmasını. Asla yapmam dediğiniz ne varsa yapabileceğinizi gösteriyor bu kitap.
Bu kitap ilk okuduğumda 15-16 yaşlarındaydım. O yaşındaki bir insan için ağır bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ama genel olarak baktığımda beğendiğim bir kitaptı. Normalde betimlemeleri sevmem ama çok yoğun biçimde betimleme içeren bu kitap beni o zamanki dünyanın içine almıştı.