Başlarda “acaba bitirebilir miyim”diye düşündüm ama devam ettikçe hem gözyaşlarıyla hem kahkahalarla aktı. Karakterlerin dostlukları,hikayenin duygusal geçişleri çok güzeldi. Yağmurlu bir günde okunacak içten bir kitap arayanlara kesinlikle öneririm. Okuyunca çok seveceksiniz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk defa bir kitabın içine çekildiğim bir okuma yaşadım bu kitapla elime bu kitabı aldım ve hayatıma kitap okuma alışkanlığı geldi. Mahalle kurgusu ama o kadar güzel ki bayılacaksınız
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma