Bawer doğan

Bawer doğan
@Anubis21
Çıkışı olmayan bir ormanda yaşayan bir insan gibi olsaydım yaşayabilirdim . Ben ormanda yolunu kaybetmiş ve kaybolduğu için de telaşa düşmüş ve yeniden doğru yolu bulmak için elinden gelen bütün gayreti sarf eden biri gibiydim..