Eğer seri katilli,bol gerilimli bir polisiye severseniz muhtemelen beklentinizi karşılamayacak kitap. Şehire gelen eski bir polis,herkesin az çok bildiği ama yok saydığı bir kayıp ve kayıp abisini arayan bir çocuk. Amerikalı polis imajını ve yaşamaya başladığı ortamdaki eğreltiliği okurken hissediyorsunuz. Sonu bolca aksiyondan ziyade,hikayenin geçtiği toprakların dinginliğinde bitti. Açıkçası ben bu hali sevdim.