Ciddi bir reklam veya tanıtım çalışmasının ürünü olan kitap,babalarının ölümü ardından iki kardeşin evrilen kardeşlik ilişkilerini anlatıyor. Tabii bu süreçte bolca gönül meselesi,satranç ve hukuk meselesi okuyoruz. Kitabın kısa cümleleri,kime ait olduğu belli olmayan konuşmaları ile başta yorsa da alışıp sevdim. Sadece tanıtıldığı ölçüde bir kitap değil. Yazarın kişiliği sosyal ve politik meselelere tavrı onu devleştirdiği için ne yazsa çok büyük tanıtılacak ve okunacak sanırım.