Büşra

Büşra
@Apeironn
“en iyisi devrim, çünkü devrim olduğunda bir tek gönüllüler savaşa katılır.”
Sayfa 86·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam
Zihnim de dışarıda olup bitenleri seyrederken bile içine gömüldüğüm bir başka yuvaydı.
Sayfa 81·Kitabı okuyor
Edebiyat
Ben de herkes gibi başkalarının zihnini, sunulan şeylere belirli bir tepki göstermekten aciz, edilgen ve uysal bir hazne zannediyordum
Sayfa 78·Kitabı okuyor
Edebiyat
“Evimde gereksiz eşyaların hepsi var şüphesiz. Sadece gerekli olan tek şey eksik: Buradaki gibi kocaman bir gökyüzü parçası. Hayatınızın üstünde hep bir gökyüzü bulundurmaya çalışın yavrucuğum” diye eklerdi bana dönerek.
Sayfa 67·Kitabı okuyor
Edebiyat
Ama o tuhaf, eşsiz çehresi benim hoşuma gidiyor. Eminim piyano çalsa, ruhsuz çalmazdı.
Sayfa 64·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam