Nehir

Nehir
@Aperionnn
Her birimiz cenneti de cehennemi de içimizde taşıyoruz.
"- Moralim çok bozuk, dostum. Ümitsizliğe düştüm. - Siz de felsefe yapın."
Sayfa 64·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Lanet olası hayat! En acı ve kırıcı olan şey, bu hayatın acılara karşılık olarak mükafatla sona ermemesi. Operadaki gibi zaferle değil, ölümle son bulacak olması."
Sayfa 63·Kitabı okudu
"Deli ya da bir suçlu olduğunuzu söylediklerinde ya da kısacası etrafınızdaki insanların ilgisi bir anda üzerinize yoğunlaşmaya başladığında, bilin ki artık çıkışı olmayan bir kısırdöngünün içine düşmüşsünüz demektir. İçinden çıkmaya çalışsanız da daha fazla kaybolacaksınız. Bu durumda pes edin, zira hiçbir insani çaba sizi bu durumdan kurtaramayacaktır. En azından ben böyle düşünüyorum."
Sayfa 60·Kitabı okudu
"Ölüyorum ve bunun bilincinde olma cesaretine sahibim."
Sayfa 60·Kitabı okudu
"İnanmayın onlara sayın dostum! İnanmayın! Yalan hepsi! Benim hastalığım, yirmi yıl içinde bütün kasabada tek bir akıllı adam bulabilmemdir. Ama o da bir deli!"
Sayfa 60·Kitabı okudu