Nehir

Nehir
@Aperionnn
Her birimiz cenneti de cehennemi de içimizde taşıyoruz.
"Fakat içimizde, bizim "ahlak" tarafımızda hiçbir şekilde münasebete geçmeyerek hadiseleri muhakeme eden, neticeler çıkaran ve tedbirler alan bir "hesabi" tarafımız vardı ve lafta değilse bile fiilde daima o galip çıkıyor ve onun dediği olmuyordu."
Sayfa 22·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Günün birinde ya çıldıracağız, ya da dünyaya hakim olacağız."
Sayfa 17·Kitabı okudu
"...hepimizde, maddi olsun, manevi olsun, bütün dertlerimize bir isim takmak merakı vardır..."
Sayfa 13·Kitabı okudu
"Bana öyle geliyor ki hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek. Bak, bunu yapabiliriz ve ancak bu takdirde irademizi tam bir şey yapmakta kullanmış oluruz."
Sayfa 14·Kitabı okudu

Nehir

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
Beğendi
·
33 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma