Yaşam gerçek olmayan ne varsa sende, hergün sana onu gösterir. Gelen hep sensindir. Hep kendini getirir sana, "Kendine gel!" diye. Bütün o savunmaların, saklanmaların, kaytarmalann, ters yöne kaçmaların, sözde korumak için kendini dışarıya saldırmaların ne denli boş olduğunu sana yeniden, yeniden
gösterir. Yine yakalanırsın, yine gelir kapına. Çünkü "soru "hep aynı yerden gelir: Kendinden. Bu nedenle cevapları dışarda arayarak değil, kendini OKUYARAK çözebilir insan. Yaşam senin için aslında hep tek ve aynı soruyu yineler:
" Var mısın?"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çünkü bilinçsiz insan için, bu dünyada bir kurban olan kendisi dışındaki her şey iki gruba ayrılır: Kurban edenler ve çare ola bilecekler. Oysa bu dünyada ne seni kurban eden, ne de çare olabilecek bir sey yoktur kendinden başka.