Bavulunu ne kadar toplarsan topla …onu boşaltgın gibi boşaltamasını beynını yolcu olmak sorun değil gitmesine gidersinde dönence bula bilirmisn terk edip gitgini? Ben en çok yanliş durakta inmekten korkarım indiğinde ne yol bilirsin ne iz gerçi gidecek yerin yokken nasil kaybolabilirsinki? En iyisi birakmak her şeyi hem bir yere gitmek yerine kalırsam oldgumum yer evim olur … olmazmı? Olur