Benden daha ne olur, yürür yalan söylerim
bir şey acır içimde bu göğsüme ne kattın
sende noksan bulmadım şu yerle gök yanarken
attığımda o oku ben atmadım sen attın
Hasta olup olmadığıma karar verilsin diye buradayım. Ben olsa olsa rahatsız olduğumu ileri sürebilirim. Kararı hekim verir. Karar hakkını ona tanımak, ona gereğinden çok umut bağlamak, o ne derse kabul etmekten başka seçeneği olmadığını düşünmek... Asıl yanılgı, hekime edilen asıl haksızlık bu değil mi? Çözüm?