Mamoste

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayırlı Cumalar ☺️Hayırlı Sabahlar ☺️ #Osmanlıca Okurum diyenler buyursun Sabah sporu niyetine 💐😇⁉️
Hayırlı Cuma’lar
Mamoste
Kısmen okuyabildim. Toparlayamadım. "İnsanlık yüzüne iyi bakan, aciz çok.... gülüşü cok güzel olur."