Erdal Özdemir

Gerçekten hangimiz hangimizi yatıştıracak. Sen mi beni avutacaksın, yoksa ben mi seni?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Erdal Özdemir

, bir kitap okudu
9/10
·120 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2020 7. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
Aziz Nesin- Hazret-i Dangalak
Ey benim koyun gibi mazlum Kuzu gibi mahsun yurttaşlarım Ey bükemediği eli open Ey etek öpmekle etekleri aşınmayan yurttaşlarım Bir üsttekine kuzu bir alttakine canavar kesilen yurttaşlarım Her masaldan alınmalı bir ders Napalim ki bazıları anlıyor dersi ters Istemiyorsan zart zurttan buyrultu Alkışlama öyle her zart zurtu. youtu.be/wOYSaBuTYxc
Baharda günler uzayınca herkes şaşar ve sevinir. Ama bu uzun günlerin ne işlerini yaradığını sorsanız, kimse cevap veremez..
Jorge Luis Borges-Anlar
Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya, İkincisinde, daha çok hata yapardım. Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım. Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar, Çok az şeyi Ciddiyetle yapardım. Temizlik sorun bile olmazdı asla. Daha çok riske girerdim. Seyahat ederdim daha fazla. Daha çok güneş doğuşu izler, Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim. Görmediğim bir çok yere giderdim. Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye. Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine. Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandım ben. Yeniden başlayabilseydim eğer, yalnız mutlu anlarım olurdu. Farkında mısınız bilmem. Yaşam budur zaten. Anlar, sadece anlar. Siz de anı yaşayın. Hiçbir yere yanında termometre, su, şemsiye ve paraşüt almadan, Gitmeyen insanlardandım ben. Yeniden başlayabilseydim eğer, hiçbir şey taşımazdım. Eğer yeniden başlayabilseydim, İlkbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım. Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla. Bilinmeyen yollar keşfeder, güneşin tadına varır, Çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer. Ama işte 85'indeyim ve biliyorum... ÖLÜYORUM...