Düşüncelerim Japon balığı gibi.
Boğuluyor bataklığın dibinde.
Oltasını atan bir oltacı gibiyim; balık istiyorum ama olta kullanmayı bilmiyorum.
Bir solucan gibiyim; ölmek istemiyorum ama ölüm beni buluyor.
Boş bir kova gibiyim; bekliyorum.
İçime dert olmuş ölü balıkları.Bekliyorum, donarak öldüğüm günü.
Gözlerin bir lütuf sevgilim.
Kır bahçelerinde dolaşmak gibi,
Yüreğim…
Aşkına ses çıkaramıyor.
Seni sevmek bir lütuf sevgilim,
Kır bahçelerinde dolaşmak gibi,
Yüreğim…
Yağmur altında ıslanan şemsiye.
Aşkın bir lütuf sevgilim,
Güllerin arasında dolaşmak gibi,
Yüreğim…
Saz eşliğinde dile gelen keman gibi.
13.11.25
(Sarkilar bu dunyayi güzellestiren en iyi seyler yuregimi delip geçiyorlar.)
Aşık olmak ne de güzel bir duygu
Uçurum kenarında dolaşmak gibi
Gözlerimiz birbirlerine bakar
O cirkinliğini görür sende güzelliğini görürsün
Aşık olmak nede garip
Ölüm gibi
Ansızın geliyor kapına neyin varsa alıp götürüyor uzaklara...