israil-amerika saldırısına sevinen Müslümanlara tüküresim var. İran rejiminin geçmişte yaptıklarını doğru bulmuyorum fakat bu ailesel bir konu. İran'a destek vermeyen mezhebini Müslümanlığın önüne koyan insanlara üzülüyorum. İran'dan daha zor durumdalar. Acizler! Allah, İran'daki kardeşlerimize yardım etsin.
Araba yolculuğunda aracın hızı odağını belirler. Ne kadar hızlı gidersen o kadar az çevreyi görme şansına sahip olursun. Yavaşladıkça çevredeki güzellikler daha görünür olur. Yaşamda böyledir; hızlı yaşarsan güzellikleri keşfedip yaşaman zorlaşır. Yavaş bir yaşam ise daha verimli ve güzel bir yaşam yaşamana vesile olur. Mutluluğu ıskalıyoruz; çünkü hayatı yaşamıyoruz, adeta içinden geçiyoruz. Çok hızlı yaşayıp, çok hızlı tüketiyoruz. Bu da doyumsuzluğa, insanın tatmin olmamasına neden olup duyguları öldürüyor. Sonuç olarak mutluluğu nerede arayacağını bilmeyen nesiller yetişiyor; maddeci nesiller..