Bu aslında genel bir Hasan Ali Toptaş eleştirisi. Yazar çok iyi bir anlatıcı ama kötü bir kurgucu - gölgesizler kitabı bu noktada ayrılabilir diğer kitaplardan-. Bazen cümleleri uzatmak kaygısıyla insanı sıkıyor ve tekrara düşüyor. Üç tane kitabını okuduktan sonra dönüp kitabın kapağına bakıyorsunuz ben kitabı okudum mu acaba diye, yok yok merak etmeyin bu diğer kitabıyla aynı ama bir o kadar da farklı bir kitap. İyi cümleler kurar şiirsel bir hava vardır kitaplarında. Müzik dinleyip okumak için idealdir. Ama severim kendisini neredeyse tüm kitaplarını da okudum. İnsan en çok sevdiğine kızarmış:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı beğendim. Kitap özellikle başlarken çok iyi başlıyor- doğrusu bu ilk kısım nedense bana aylak adam isimli kitabı hatırlattı- ikinci kısım ise bambaşka bir kitap gibi bu kısma da beğendim fakat bir orantısızlık da vardı bence. Kitap ilk bölümde post-modern bir roman ikinci bölümde ise politik bir zemine iniyor. Fakat kesinlikle iyi bir kitap okunmaya değer.
Son AdımAyhan Geçgin · Metis Yayıncılık · 2011429 okunma