Lacivert denizin göğün moruyla cilveleştiği yerde şeftali pembesi bir çizgi duruyor.Güneş hükmünü yitirmiş ama gökle denizin kavuşmasını engellemek istercesine giderayak son bir iz bırakmış sanki.Ufukta,zamanı durdurmuş ve kainat var oldukça bu büyüleyici manzarayı hep orda tutacakmış...
Mecnun'u da anladım, Kerem'i, Ferhat'ı da. Allah da onların belasını vermesin. Bari biriniz sevdiğinize rahat rahat kavuşsaydınız da bize de bir umut kalaydı.