Daha sabaha çok var. “Bir rüya Allah`ım, bir rüya, ferah bir rüya.." uykuya geçmeden önceki tek isteğini tekrarlıyor. Gerçek âlemde elle tutulur gözle görülür bir umut olmayınca..
Sırtını dönen selam vermeye korkan arkadaşlarına kızıyor, arkasından iş çevirenlere kızıyor, iki yüzlü bildiği adamların bin bir yüzlü olduğunu nasıl anlayamadığına kızıyor..
Allah da der ki sapma, insan ol. Ben sana bir cevher verdim, sana üfledim. Dağa taşa değil de sana üfledim. Bil diye, bilmenin tadına var diye, iyi ol diye yaptım..