Çeşitli zaman ve yerlerde dişisine kötü davranan tek hayvanın insan olduğunu ve bunun,insanı diğer hayvanlarsan ayıran en önemli özellik olduğunu ileri sürmüşlüğüm vardır.insan yabani iç güdülerinin çoğunu yitirmiştir,en azından iyi içgüdülerinin çoğunu !