Her şeyin sebebini bilmek zorunda değiliz M. Gülün gezegene nerden geldiğini bilmediğimiz gibi. Zorluklar sonranın güzelliği için olabilir. Bazen sadece elimizde olanın değerini bilerek yaşamalıyız.
Bazen nefes alışına, bazen yürüyüşüne, bazen saçına, bazen sesine, bazen göz kırpışına, bazen çocuk gibi şımarışına, bazen küsünce asılan suratına, bazen yemek yiyişine, bazen dans edişine, bazen ellerinin hareketlerine, bazen sadece var oluşuna aşık olununan o insan.