Arda

Arda
@Ardq
Kendimi tanıma şerefine nail olamadığım için kendime üçüncü şahıs bakış açısıyla bakıyor; ithal edilmiş duyguları benimsemek gafletiyle yitip gidiyorum. Öte yandan bir yazarım. Yazar. Olmaya çalışıyorum.