P. G.A.

P. G.A.
@Arenduru
Hayatlarımızın akıbeti meşkûk. Öldüğümüz dakika karanlık bir uçuruma yuvarlanıp gideceğiz... Saadetimiz , ihtimal , şu dünya yüzünde geçirdiğimiz birkaç seneye münhasır...
Sayfa 48 - İNKILÂP·Kitabı okudu
Reklam
Pişmanlık
Hayatımla ne yaptığım yada daha doğrusu ne yapmadığım konusunda çok pişmanlık yaşıyorum...
Sayfa 306 - REMZİ KİTAPEVİ·Kitabı okudu
Geçmiş akacakaranlıktı ve bir daha ele geçirilemezdi ; gelecek ise tıkalıydı. Artık çok geçti..
Sayfa 300 - REMZİ KİTAPEVİ·Kitabı okudu
Yakında bir gün belki kırk yıl sonra beni tanımış olan hiç kimse sağ kalmayacak. İşte o zaman gerçekten ölmüş olacağım.
Sayfa 223 - REMZİ KİTAPEVİ·Kitabı okudu

P. G.A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2025 2. kitabı
Irvin D. Yalom
8.2/10 · 9,4bin okunma
Reklam