“Dünyaya gelmek bir saldırıya uğramaktır. Doğan bebek havanın ciğerlerine olan saldırısının verdiği acıyla haykırır. Soğuk saldırır bize, sıcak saldırır. Açlığın, hastalığın, korkunun saldırılarını savuşturma yoluyla yaşarız, hayatta kalırız. Yaşıyor olmak, savaşıyor olmaktan başka bir şey değildir. Bir gün son nefesimizi verdiğimizde bize yapılan ilk saldırıyı tamamen püskürtmüş oluruz. Savaş bitmiştir.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yeni bir hayatta yeni bir aşkta yeni bir bölünmezliğin eşiğinde yepyeni belgelerle hayatın karşısına çıkmaya çalışırken, eski kırıklardan eski dusunmezliklerden eski dosyalardan kaçamıyorum. her seferinde şehrin tenha, bozuk yollarında saçma, abes bir şekilde tekrarına düşüyorum dosyaların. belgelerimi temize çekmek için az da olsa uzatmaya çalışıyorum hayata ama kafamın içinde sürekli tekrara düşen o çekiç sesleri; "y-a-r-ı-m." işte bundandir ki korkuyorum belgelerimin yarım kalmasından. Bundandir ki ulaştıramıyorum belgelerimi.
sonra gökyüzüne bakıp, o yarım kalmışlığın sinsilesinde ağız dolusu küfür ediyorum yarım olan her şeye. Ben kendimi tamamlamaya gidiyorum. tam bir yarım olmaya yola koyuldum...