"İnsan yaşam yolunda ilerlediğinde,şiddetli fırtınaların içinden geçtiğinde,güneşin tadını çıkardığında ve çevresindeki onlarca hortumun arasında ayakta durmaya çalıştığında,hayatta kalmanın yalnızca kişinin isteğine ve kararlılığına kaldığını anlıyorum."
"Gözlerini yaşlarla dolduran o tanımlanamaz duygusallıktan,o hüzünden neredeyse hoşlanıyordu böylesi akşamlarda.O anlarda bilinci zayıf olduğunu,bir kadın olduğunu hatırlatıyordu ona...."
"...başkaları için doğru ya da yanlış olan davranışlarımız kendi gerçek doğamıza dayanarak değil de,dışarıdan gelen özelliklere dayanarak yargılanır..."