Bu uygulamayı dört yıldır kullanıyorum ama artık kendime hedef koyup alıntı yaparak, yazarak, paylaşarak okumak istemediğime karar verdim. Kendime saklayacağım fikrimi. Çok kitaplı, okumalı, mutlu bir yıl dilerim…
Ankara’da yaşayan kitapseverlere duyurudur. İki öykücü bir okuma kulübü kurduk. Okuduğumuz kitabın yazarının da katılımıyla toplantılarımızı yapacağız. İlgilenenler ulaşabilir.
…
Ve bu dünyada, bu zulüm
senin sayende.
Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eğer
ve hâlâ şarabımızı vermek için üzüm gibi eziliyorsak
kabahat senin,
— demeğe de dilim varmıyor ama —
kabahatın çoğu senin, canım kardeşim!