Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak canlı yaratıkların arasındaki en etkisiz iletişim aracıdır. Dil yalan söylüyor olanları çarptırıyor insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişleri tekrarlıyor. Bu yüzden insaları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.