Yine ses yok
Yine karanlık her yer
Bunu hakedecek ne yaptım ben?
Bu ne kavga, bu ne sel
Serdim harikaları sofrana
Ama mahkumsun buhrana
Sen haketmedin beni
Ama seni değil hüzün sardı beni
Al beni yanına, al da gidelim buralardan
Bir ışık varsa, yüzerim bu okyanuslarda
Al beni yanına diye yalvardım, bak
Derin nefes tutarım geçerim akarsulardan
Yüzünü kara çıkarmam söz
Gel de bu sessizliğin buzlarını çöz
Gel…
Yada hiç gelme
Varlığımla seni rahatsız etmeyim
Yada gel, ben giderim
Sen mutlu ol, ben kalbimi hüzne iterim
Karışık duygular
Hüzünlendim yine
Yine ışık yok
Yine karanlık her yer…
[CL]