Normalin standardı olarak kendimizi tanımladığımız, normalliği kendi hayat tarzlarımızı mihver alarak kurguladığımız sürece farklı ve ayrıksı olandan ürkeriz.
İnsanlığın Dirilişi... Olurda amacımı unutur; kendimle, toplumla, dünyayla ve hatta Allah ile olan ilişkimi sorgularsam dönüp de bakacağım kitaplardan olsun. Özellikle 3. Bölüm özgürlüğümü, yolumu, yöntemimi kendime hatırlatmamı sağlar.