Yağmur Gökmen

Herkes ölümüne inanır. En aptallar bile. Ölümüne inanmayan bu kadar sevmez dünyayı. Bu kadar bağlanmaz ona.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümü bilmeyen hiçbir şeyi bilmez. Ölümü bilmeyenler yaşıyor da sayılmazlar. Ya ölüm olmasaydı, ya ölüm korkusu olmasaydı? Usandırıcı bir şey. Ölüm olduğu için biraz daha çok yaşamak istiyoruz. Ölüm olmasaydı…
Evrenin en korkak yaratığı insandır. Onun içindeki korku sök al, o zaman onda elle tutulacak çok az şey kalır. İnsan soyunun da en korkağı köylüdür.
Şu koskoca evrenin en acı çeken yarattığı benim. İnsanlar çok acı çekiyorlar. En beteri ölüm acısı çekiyorlar. Ben daha ilerinin, acı olmayanın, acısızlığın acısını çekiyorum.
Ahmak hayvancık, ne de ahmak. Karanlığı aşılmaz çelik duvar sanıyor, tıpkı insanoğlu gibi.