📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümü bilmeyen hiçbir şeyi bilmez. Ölümü bilmeyenler yaşıyor da sayılmazlar. Ya ölüm olmasaydı, ya ölüm korkusu olmasaydı? Usandırıcı bir şey. Ölüm olduğu için biraz daha çok yaşamak istiyoruz. Ölüm olmasaydı…
Şu koskoca evrenin en acı çeken yarattığı benim. İnsanlar çok acı çekiyorlar. En beteri ölüm acısı çekiyorlar. Ben daha ilerinin, acı olmayanın, acısızlığın acısını çekiyorum.