Behiye Kılıç

Behiye Kılıç
@Arya27
…hayaller insanı perişan edebilir.”
Sayfa 240·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz..
Sayfa 80·Kitabı okudu
Alıntı
Kitap okuyanlar , yani başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya daha hızlı güzelleşebilsin.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Alıntı
Ben çok ağladım. Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan..
Sayfa 10·Kitabı okudu
Alıntı
Onun gözünde , kötü bir anı ruha ıstırap verir, iyi bir anı ise ruhu neşelendirirdi.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam