şampiyon

şampiyon
@Arya2
Burası benim krallığım... DM
Yine sıkıcı bir gece en iyisi uyumak bence bu yüzden herkese iyi uykular...🌸🌛
Reklam
Ji dilé xwe bipirse, wika; qet té jiyîn? 💫🌸 (Kalbine bi sor; böyle yaşanır mı hiç?)
İyi bir insan ol, fakat bunu ispatlamak için vakit harcama...
Üzülüyorum. Bu günler de geçecek elbet biliyorum. Ama ben yaşadıklarımı asla aslan unutmuyorum. Kim varsa canımı yakan ve kim varsa kötü günleri yaşamama sebep olan, hesap günü hepsinin kulağını dele dele hatırlatacağım...💫