şampiyon

şampiyon
@Arya2
Burası benim krallığım... DM
Ve belki de bu sefer büyümüştü çocuk, Farklı şekilde yorumlayabilecekti cümlelerini....💫
Reklam
Çünkü sevmek,yeni bir dil inşa etmek demek.İki kişilik bir dil.Çünkü aşkın olduğu yerde muhakkak kelam vardır, sessizlik değil.
Bugün Türkiye'de eli kalem tutan herkes tedirgin.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Ya saklamalı, koleksiyon yapmalı tat vermeyen anıları...Ya da her göçebenin yaptığı gibi sonbaharı sonbaharda, ilkbaharı ilkbaharda yaşamalı.
Sayfa 47·Kitabı okudu
En çok da kadınlar inciniyor bu ülkede.
Reklam