şampiyon

şampiyon
@Arya2
Burası benim krallığım... DM
"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
Reklam
Herkesin bir derdi vardı. Kimsenin kimseye deva sunduğu yok!
Bütün umutları çocukluğumda bıraktım...
"Seveceksen öylece sev. Ne kusursuz insan ara, ne de insanda kusur..."

şampiyon

, bir kitap okudu
Puan vermedi·420 syf.·
2021 60. kitabı
Elif Şafak
8.2/10 · 76,6bin okunma
Reklam