şampiyon

şampiyon
@Arya2
Burası benim krallığım... DM
"Artık yaşamak istemiyorum Olric. Onların istediği gibi yaşamak istemiyorum..."
Reklam
Normal bir insan olmaya zorladılar, bana boş yere vakit kaybettirdiler. Olmayınca da anormal dediler.
Sayfa 612·Kitabı okudu
Hergün böyleyim;
Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum.
Sayfa 289·Kitabı okudu
En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler: kaldım. Oysa, kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni.
Vazgeçiyorum; bütün insanlığın önünde eğilerek özür diliyorum; beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Reklam