şampiyon

şampiyon
@Arya2
Burası benim krallığım... DM
Canım sıkılıyor diye bağırsam sesim sizin ordan duyulur😁😁
Reklam
Bana birkaç deli lazım. Tek başıma takılmaktan sıkıldım 😊😀
Sıkılmak çağımızın hastalığı ve hala ilacı bulunamadı.😀😀
"Eğer nasıl biri olduğumu bilseydiniz, şu anda beni selamlarken yüzünüzde gördüğüm o tatlı, dostane gülümse kim bilir nasıl donup kalırdı dudaklarınızın kıyısında!"
Sayfa 37·Kitabı okudu
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Reklam